اس ام اس جدید

اینجا صدای پا زیاد می شنوم اما هیچکدام تو نیستی
“دلم” خوش کرده خودش را به این فکر که شاید “پا برهنه” بیایی

 

 



این ساحل خسته را تو پیدا کردی
این موج نشسته را تو برپا کردی
من خامُش و خسته، خفته بودم ای عشق
مرداب دل مرا تو دریا کردی

 




مهم نیست عمر کوتاه باشد یا بلند
مهم نفس هایی است که با تو کوتاه و بی تو بلند کشیده می شود…

 

 



می گویند دنیا دار مکافات است !
دنیا را بی خیال ، فعلا که دار و ندار ما تویی و ندیدنت مکافات

 

 

سری جدید بهترین اس ام اس های عاشقانه

 وقتی یه آدم رو دنیای خودت میکنی ، کوچکترین اشتباه اون آدم تمام دنیای تو رو داغون میکنه !

 





تو که سرد می شوی
من از دهن می افتم

 



گر توگرفتارم کنی من با گرفتاری خوشم
داروی دردم گر تویی در اوج بیماری خوشم

 



آسمان به آسمان، کوچه به کوچه، رویا به رویا
هر جایی که مینگرم با منی، اما دلم برایت تنگ میشود

 

لطفا نظر بزارییییییییییید


نظرات شما عزیزان:

yegane
ساعت21:22---12 آذر 1391
می نویسم که تو بخوانى، اما حیف ! دیگران عاشقانه هاى مرا می خوانند و یاد عشق خودشان می افتند ! و تو… حتى نگاه هم نمی کنى …

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 12 آذر 1391برچسب:, | 20:7 | نویسنده : ...... |
  • سیتی جاوا
  • لیموزین