درست یک روز است

که یکدیگر را ترک کرده ایم… 
ولی بی تو لحظه ها آن قدر دیر میگذرند

 که میخواهم فردا…

سالگرد جداییمان را جشن بگیرم ! 

 

 

    یکـ حبه قند ،

 درفنجـان قهــوه ی تلخـــــــ ...

شیرین نمیشـــود ...

دو حبه قند ،

در فنجــان قهــوه ی تلخـــــ ..

شیرین نمیشــــود ..

سه حبـــه ، چهار ، پنج ....

اصلاً تو بگــو یک دنیــا قنـــد ،

در این دنیای تلخـــ ،

نه ..

اگـــر تــو نباشــی

فالِ این زندگــــی ،شیرین نمیشــود … !

     

 

 

 جزر و مد های زیادی آمده اند و رفته اند

مـــــــوج در مـــــــوج

 امـــــــــا نمی دانم چرا

 هنوز هم بر تن خیس ســــاحل

 نام تــــــــــو را می بینمـــــــ ...! 

 

 

 عجـــــــــب طعـــم گسی دارد ..

دروغ هـــــــــایت ...

وقتـی به خورد گوش هـایم میرود 

 تمام ذهنـــم را جـــمـــع می کنـــد .. !!!      

 

آری ،

می دانم

که " خط فقر جاییست میان..... بود و نبود تو ...

 جاییست میان دار و ندار من... 

 

بی تو کنار این خاطره ها نشستن دل میخواد

که من ندارم باور کن .

 

قهوه ات را نصفه خوردی

سرنوشتم ته فنجان جا ماند ...

 

 

اگر بعد از من کسی گفت دوستت دارد :

یادت باشد

هر اذان گویی بلال نمیشود .

 

مرا دید و نشناخت !!!

این است درد ...

 

 

عطر تنت روی پیرهنم مانده

امروز بویدمش

عمیق ...

عمیق

باهرنفس بغضم را سنگین تر کردم و به یاد آوردم

تنت سهم دیگریست

وغمت

سهم من ....

 

خــــــدایا ...

یا بزن برو جلو...

یا برگردون عقب...

اینجا یه زندگی دلم خیلی گرفته !!!

 

 

در خاطراتم دستکاری میکنم

هر به ایامی هر جادلم تنگ شد

تو را میساازم ...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 22 دی 1391برچسب:, | 19:23 | نویسنده : ...... |
  • سیتی جاوا
  • لیموزین