اس ام خنده دار و سرکاری

خیلی پستی

.

.

.

.و بلندی در زندگی وجود دارد!


 

تو چرا روز به روز چاق تر میشی؟ میدونی از کجا فهمیدم؟ آخه هر روز جای بیشتری توی قلبم باز میکنی!


تنهای ام با تو، خوشبختی ام با تو، مهربونی ام با تو، سختی ام با تو، تو صحرا با تو، تو دریا با تو، تو اسمون با تو، چیپس جدید با تو!


آخ پگ پکچ سپیخو کمچچ ووئچج پضصث

.

.

.

تبریک می گم شما تونستید به زبان میمون آنگولایی صحبت کنید

 


دیروز رفتم دكتر گفت اس ام اس خونت كم شده، میتونی برام كاری بكنی؟


بر بالای برجه میلاد ایسته كرده بودم یكدفه یادت افتادم گفتم یك اس ام اس برایت ویل كنم ببینم حالت چیطور است خوبی ؟ در سلامتی كامیل به سر میبری؟ هو !



عزیزم اس ام اس زدم تا به تو بگم: در لجن زار دلم تو بهترین قورباغه ای!



در ماهی تابه عشقت سوختم، بی وفا روغن بریز!




بلوتوث قلبت رو روشن کن

می خوام تمام وجودمو برات سند کنم

.

ها ها ها

ویروس داشت

الان می میری ....!

 

 

 

زن به شوهر: اگه من ازت جدا شم چی میشه؟

مرد: دیوونه میشم.
 
زن: نمیری دوباره زن بگیری؟
 
مرد: والا به دیوونه اعتباری نیست !
 

 




 

میگن هر نخ سیگار 3 دقیقه از عمر آدم کم می کنه!

همچنین ثابت شده اگه از چیزی لذت ببری 5 دقیقه به عمر آدم اضافه میشه!
 
نتیجه : سیگارتون رو با لذت بکشید تا 2 دقیقه به ازای هر نخ سیگار به عمرتون اضافه بشه........!!!!!!!
 


 

 



فرق افتادن از طبقه اول با طبقه ۱۰ :

 


طبقه ۱۰ : آ آ آ آ آ آ آ آ آ . . . . . . . . بوووووفففففف
 

طبقه اول: بوووووفففففف . . . . . . آ آ آ آ آ آ آ آ آ آ آ



مناجات غضنفر با خدا…

.خدایا میدونم منو دوست داری.ولی من عاشق یکی دیگه ام..!



طبق آخرین تحقیقات مشخص شد که

مردان خوب ، همان مردان بدی هستند که هنوز لو نرفتند !




یارو میره سمعک بخره فروشنده میگه:

همه جورشو داریم از هزار تومنی تا یک میلیون تومنی

طرف میپرسه: هزارتومنی اش چطوری کار می کنه؟

فروشنده میگه: این اصلا کار نمیکنه فقط مردم با دیدنش بلندتر حرف می زنن!




گفتی (پ) پات وایسادم

گفتی (م) واست مــــُــردم

گفتی (خ) واست خون ریختم

فقط منتظرم بگی (ت)

تا بزنم تو گــوشِت و تلافـی همه چیُ در بیارم !




پشت هر مرد موفق ، یک زن راضی وجود دارد

اما در پشت یک مرد راضی است یک زن خسته هست !




امروز تو خیابون یکی گول ظاهرمو خورد :(

من الان دیگه گول ظاهر ندارم :(




بچه که بودیم وقتی یه نفر میگفت “عزیزم”

سریع میگفتیم برات پشکل بریزم؟

بعدشم هار هار میخندیدیم غافل از اینکه رسما خودمون رو به بُز تشبیه کردیم!

یه همچین بچه های داغونی بودیم :|

 

 


نظرات شما عزیزان:

m
ساعت12:02---21 آذر 1391
aali bood mc azizam

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 13 آذر 1391برچسب:, | 18:45 | نویسنده : ...... |
  • سیتی جاوا
  • لیموزین