اس ام اس عاشقانه

از ستاره ها دورترنمی روم
تو همین جا منتظرم باش
به گنجشک ها گفته ام
هوای دلتنگی ات را داشته باشند
تا من برگردم





رفتن هم حرف عجیبی است
شبیه اشتباه آمدن است.






یادش ستاره دنباله داری است
که آسمان را
بین من و تنهایی قسمت می کند.





ماه را در آینه نشانم دادی

دوباره دلم لرزید

در خالی آینه

ماه به محاق رفت

آینه شکست.




شبانه های مرا می شود سحر باشی
و می شود که از این نیز خوبتر باشی

تداوم من و دریا و آسمان با تو
همیشگی است اگر هم تو رهگذر باشی






سیب دلم ...
لک زده است
برای عطر دستانت !
گمم نکن !!
قول ..
که گوشه ی حافظه ات ..
آرام بنشینم !
بگذار بمانم !..
آرام گوشه حافظه ات فقط





هنوزم وقتی میخندی دلم از شادی میلرزه ...
هنوزم چشمای من شوق دیدنت رو داره
هنوزم برق نگاهت توی شبهام پرستاره است
هنوزم عطر نفسهات واسه من عمر دوباره است




عبور تو از حوالی چشم های من, تنها اتفاق غیر منتظره ی

زندگیم بود چراکه من... همیشه منتظر نیامدنت بودم ... !




ما با دلمان هنوز مشکل داریم
صد سنگ بزرگ در مقابل داریم

معشوق خودش می بُرد و می دوزد
انگار نه انگار که ما دل داریم !




دلـت به ماندن نیست بـرو،

عشـق که گـدایی نـدارد.

یادت نیست مگر؟
...
این نذر مـن بود،

که کوه شوم و پای نبودنهایت بمانم



بسترم
صدف خالی یک تنهایی است
و تو چون مروارید
گردن آویز کسان دگری




خبر به دورترین نقطه جهان برسد
نخواست او به من خسته بی گمان برسد
شکنجه بیشتر از این که پیش چشم خودت
کسی که سهم تو بوده به دیگران برسد




ای همیشه جاودانه در میان لحظه هایم ، غصه معنایی ندارد تا تو میخندی برایم!


نظرات شما عزیزان:

atefeh
ساعت20:10---16 آذر 1391
slm golam webet kheily bahale
پاسخ:salam mersi azizam


فائزه
ساعت10:46---15 آذر 1391
سلام. وب خیلی نازی داری... مرسی عزیزم ازاینکه به وبم سری زدی

فائزه
ساعت10:46---15 آذر 1391
سلام. وب خیلی نازی داری... مرسی عزیزم ازاینکه به وبم سری زدی

ترانه
ساعت20:21---14 آذر 1391
سلاااااااااااااااااام ممنون که به وبم اومدی وب قشنگی داری

اگه خواستی خبر بده تا باهم تبادل لینک کنیم
پاسخ:لینکم کن


m0h3n
ساعت19:37---14 آذر 1391
rasti in nazari ke alan dadam yadam raft shakhsish konam taeedesh nakon

m0h3n
ساعت19:35---14 آذر 1391
nazar shakhsi age j bedi man nemitonam bekhonam abjiپاسخ:ok,linket kardam vali nemidoonam doroste ya na.toham linkam kon

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 14 آذر 1391برچسب:, | 15:40 | نویسنده : ...... |
  • سیتی جاوا
  • لیموزین