خدایا ! من را در برابر بعضی از دوستانم محافظت کن
خودم از عهده تمام دشمنانم بر میآیم . . .

 

 

 

دوست داشتن تصاحب نیست ، توافقه . . .

هنر اینه که پرنده جَلدت بشه ، نه اینکه پرهاشو قیچی کنی . . .

 

 

 

ای کاش نگاهت ، زیر نویس داشت !

 

 

 

همه ی پل های پشت سرم را خراب کردم ؛ از عمد . . .

راه اشتباه را نباید برگشت  . . . !

 

 

 

 

از ما که گذشت ! ولی به دیگری موقتی بودنت را گوشزد کن تا از همان اول فکری به حال جای خالیت کند . . .

 

 

راستـش را بگو :

نکند تو همان “این نیز” هستی که همیشه می گذری . . . ؟

 

 

 

 

خواهش میکنم ، بی حوصلگی هایم را ببخش ، بدخلقی هایم را فراموش کن ، بی اعتنایی هایم را جدی نگیر !

در عوض من هم تو را می بخشم که مسبب همه ی اینهایی  . . .

 

 

 

 

باران همیشه می بارد، اما مردم ستاره را بیشتر دوست دارند ،  نامردیست آن همه اشک را به یک چشمک فروختن . . .

 

 

 

 

انسان موجودیست که زیاد موجود نیست !

 

 

 

تیغ روزگار شاهرگ ” کلامم ” را چنان بریده ، که سکوتم ” بند ” نمی آید !

 

 

 

آدم ها عادت می کنند !

به هر چیزی !
حتی به خنجر هایی که از پشت می خورند !

 

 

 

 

اگه خاطرخواه زیاد داری معنیش این نیست که فوق العاده بی نقصی شاید خیلی ارزون قیمتی !

 

 

 

برای دوست داشتن فقط کمی وقت لازمه ، اما برای نفرت گاهی فقط یک حادثه یا یک ثانیه کافیه . . . !

 

 

 

بدم میاد از اینایی که وقتی دارن از طرفشون جدا میشن براش آرزوی خوشبختی می کنن !

داری میری برو دیگه فیلم بازی نکن . . .


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 27 دی 1391برچسب:, | 14:51 | نویسنده : ...... |
  • سیتی جاوا
  • لیموزین