من از یک شکست عاشقانه می آیم بگذار همه برای این

                         

اعتراف تلخ سرزنشم کنند شکست نه برای پنهان کردن است

                          

نه برای بهانه ی پنهان شدن میگویند از صبح بنویس و از آفتاب

                         

و من چگونه میتوانم از خورشید بنویسم وقتی تمام وقت باران

                        

پنجره ی چشمانم را شسته است.......


همه دلشان نقش های مثبت میخواهد اما من گمان میکنم این

                              

خیلی خوب است که نمیتوانم ادای آمهای خوشبخت را در بیاورم

                           

قیمت وفا شاید گرانتر از آن بود که بهانه ی دوست داشتنی

                                

زندگیم از عهده ی داشتنش برآید.............

                              

مهم نیست تمام سرزنش ها را می پذیرم به بهانه ی تولد حقایق

                                 

غم انگیزی که درد را به درد می آورد و آتش را می سوزاند


 

خلاصه غم سنگینی ست اگر سر نخواستن دلی دعوا باشد اما

                                             

همیشه حق با برنده ها نیست.می شود عین بازنده بودن سربلند

                               

بود و او را از کوچه پس کوچه های دنیا گدایی کرد........

                               

قرار بود حقیقت را بگویم سخت ست.بی علاج ست.دانستنش

                                  

آدم را کم کم می کشد.گریه ی شبانه می آورد.اما همین است

                                 

خبر کاملا ناگوار و واقعی ست "اون یکی رو جز من داشت"


 

سکوت می کنم تا به خاک سپردن آخرین خاکسترهای آرزوی

                             

بر باد رفته ام آبرومندانه باشد.گریه میکنم باشکوه مثل اقیانوس.

                             

بلند مثل اورست.او نمی شنود و نمی داند که ماه ! خوشبختی

                              

مشترک همه ی بی ستاره هاست................

                              

یک سوال کوچک می ماند برای پرسیدن از کسی که بی پاسخ

                              

 ترین سوال فکر آشفته ی من است  :

                                

 

چی کار کرد این دل سادم              که از چشم تو افتادم؟؟؟؟؟



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 30 دی 1391برچسب:, | 17:31 | نویسنده : ...... |
  • سیتی جاوا
  • لیموزین