اس ام اس قشنگ جدید

از میان اشک های غبار آلود که محتاج هر محبت است ، قطره اشکی به نام

سلام تقدیمت میکنم . . .




ارزش وصل نداند مگر آزرده هجر / مانده آسوده ، تا که منزل برسد . . .




آخرین تماشایت را پلک نخواهم زد ، مبادا تصویرت در چشمانم آواره شود . . .





در ذهن اگر نیافرینمت میمیرم / از شاخه اگر نچینمت میمیرم

ای عادت چشم های بی حوصله ام / یک روز اگر نبینمت میمیرم . . .




آه مکش و اشک مریز ، غصه مخور ، شب در میان است ، خدا مهربان است . . .





طنین نبض بارانی ، بلوغ چشمه سارانی / تو را من دوست میدارم ، میدانم که میدانی . . .





چشم ماه تو عجب جلوه گه بیداد است / خدا به روی تو سر عشق کدام استاد است

خم ابروی تو را دیدم و رفتم به سجود / صید را زنده گرفتن هنر صیاد است . . .





من گرفتار سکوتی هستم که گویا از هر فریادی بلندتر است . . .





محبان را غم محبوب سخت است / فراق مهربان خوب سخت است

ز هستی دل بریدن نیست مشکل / دل کندن از محبوب دلربا سخت است . . .





خدایا دلم گرفته ، میان این همه آرزوها ، دلتنگ ترین بنده ات را دریاب . . .





ای بشر آخر پنداری که دنیا مال توست / ورنه پنداری که عجل دنبال توست

هرچه خوردی مال مور / هر چه بردی مال گور

هر چه مانده مال وارث / هر چه کردی مال توست . . .





گرچه از خاکیم و مشتی خاک زیر انداز ماست / آسمان کوچکترین
بازیچه پرواز ماست . . .





نبردی از وفا یک ذره بویی / به هر ساعت شوی مایل به سویی

فقط یک نکته میگویم قبول کن / عزیزم واقعا بی چشم و رویی !!!




سفر کردی غروبی از کنارم / تو را ای کاش میشد باز دارم

تو میگفتی که میآیی دوباره / از آن روز دائما چشم انتظارم . . .




خانه دل جای بیگانه نیست ، زود بیا تو میخوام در رو ببندم !





وفا را باید از نیلوفری آموخت که به دور هر شاخه ای که می پیچد ، دور همان شاخه می میرد…






کاش دنیا
یک بار هم که شده
بازیش را به ما می باخت
مگر چه لذتی دارد
این بردهای تکراری برایش… !




بهار …
و این همه دلتنگی !
نه
شاید فرشته ای
فصلها را به اشتباه ورق زده باشد




هر چقدر هم که پای یه علف هرزه آب و کود بریری، واست میوه نمیاره!!
ببین وقتت رو با کی پر میکنی…!





خدایا, تـمـام خنده های تلخ امروزم را می دهم ،

یکی از آن گریه های شیرین کودکیم را پس بده




قهرورحمت را شکر!

کاش قلم دومی هم میساختی ک وقتی تقدیر زمین را مینوشتی

جوهر قلمت تمام شد مجبور نشوی مچاله أش کنی. ما اینجا نیمه جانیم..





بی تو ، مائیم و نیستانی از اندوه دل ،

که هزاران چونان مولوی را یارای سرودن یک بند از شعله های سرکش آن نیست .





سهم من از زندگی همیشه دلواپسی ، دو چشم انتظار به درگاه ناباوری ،

قاصدک وار زندگی را در دستاری پیچیده ام هرکجا می کشی ای دل غمدیده می روم…





خـَـَـــَـَـــــــــَـَــــَـَـَـــَـَـــــــــَـَــــَدا…. اینقدر تو خودم ریختم ،

که از سرمم گـَذشـَـَـــَـَـــــــــَـَــــَت….

دارم غـَـَـــَـَـــــــــَـَــــَرق میشم …

دسـَـَـــَــــَتت کـــَـَــــــجاست!!!






محبت چشمه ایست ازجنس نور،هم ارادت هم سلام از راه دور





/) /)
‎ @@ \______/
‎/. . / \______\
‎’– ‘ | | | |

خواستم ببینم توگوشیت جاداری چندروزی این خرمنوببندی؟جبران میکنم





سخت است تشیع عشق بر شانه های فراموشی وسپردن دل به قبرستان جدایی،

وقتی میدانی پنجشنبه ای نیست تا رهگذری بربی کسی هایت فاتحه بخواند…




نباشی ، دلم که هیچ ، دنیا هم تنگ میشود . . . !




مادر!
تو تنها بتی هستی که
شکسته هایت هم بر من، خدایی میکند….!





یادت… پرچم صلحی است، میان این همه شورش فکر ”





دستهایت را زیر تنهایی ام ستون کن،که من، از آوار بی تو بودن میترسم!!!





پرنده به دانه های روی دام خیره بود! چگونه بمیرد؟ گرسنه و آزاد، یا سیر و اسیر!




عادت این قبیله این است…دورآتشی که تو درآن میسوزی: می رقصند!



اسکار حق توست…
مرا خوب فیلم کرده بودی!




تعداد نفس هایی راکه درنبودنت میکشم اگر در بودنت میکشیدم از حضرت نوح هم بیشتر عمر میکردم.نفس در حضور تو غوغا میکند




زندگى باغى است که باعشق باقى است.مشغول دل باش نه دل مشغول




با کسی باش که رژه لبتو خراب کنه
نه ریملتوووو. . .:)






خدایا من چه سازم خسته راهی درازم،نه فرهادم که مرد ازداغ شیرین نه ایوبم که با دنیا بسازم






سفری به دور دنیاست ، وقتی دستانم تا انتها رویت را نوازش میکنند







گاهی وقت ها ادم کسی رو که دوستش داره توچند ثانیه دلشو میشکنه منو بخاطر اون ثانیه ها ببخش






عشق یعنی هیچ وقت از نگاه کردنش سیر نشی حتی اگه اون نبیندت ….







وقتی حرمتها شکسته میشود ببخشید گفتن ها سودی ندارد… سکوت کن






هیچ رقیبی ندارم جز آیینه ک هر روز تورا نگاه میکند او را هم شکست خواهم داد






یک نخ سیگارو کلی خاطره از تو…. امشب همه را دود میکنم…







دیشب…. خسته تر از همیشه بودم کاش میشد گوشه ای می نوشتم خدایا خیلی خسته ام فردا صبح بیدارم نکن……







دلتنگی من تمام نمیشود همین ک فکرکنم من و تو دونفریم دلتنگتر میشوم برای تو







ب دروغ گفتم ب خوابم می ایی تا چشمانم دمی پلک بر هم بگذارند








تنهاییم را به گردن هیچکس نمی اندازم،گردن هیچکس تاب اینهمه سنگینی راندارد…








چه مهمانان بى دردسرى هستند مردگان نه به دستى ظرفى را چرک مى کنند نه به حرفى دلى را آلوده تنها به شمعى قانعندو… اندکى سکوت!









زین پس تنها ادامه میدهم در زیر باران حتی به درخواست چترهم جواب رد میدهم میخواهم تنهاییم را به رخ این هوای دو نفره بکشم باران نبار من نه چتر دارم نه یار نبار که من دیگر ما نیستم ‏







مهم نیست که چند بهار در کنار هم زندگی کنیم،مهم این است که یادمان باشد عمرمان کوتاه است! در پایان زندگی،خیلی از ما خواهیم گفت:کاش فقط چند لحظه بیشتر فرصت داشتیم تا خوب به هم نگاه می کردیم….







تاریکی رو دوست دارم اگه تو کنارم باشی تنهایی رو دوست دارم اگه تو کنارم باشی مرگ رو دوست دارم اگه به یادم باشی تو رو دوست دارم حتی اگه به یادم نباشی!





دلی دارم ز جنس سنگ و شیشه/چنان مهرت به جانم کرده ریشه/که در شش گوشه قلبم نوشته/عزیزم،دوستت دارم همیشه!





آفتاب که میتابد، پرنده که میخواند و نسیم که می وزد،
با خودم میگویم حتمأ حال تو خوب است که جهان این همه زیباست…







وقتی پیر میشی،ممکنه موهاتو از دست بدی یا امکان داره دندون هات خراب بشه و از دست بره،ولی زیبائیت رو از دست نمیدی چون آدم چیزی رو که نداره،از دست نمیده!!!




جیرجیرک به خرس گفت:دوستت دارم اما خرس گفت:الان وقت خوابمه!خرس به خواب زمستونی رفت و نمیدونست عمر جیرجیرک فقط ۳روزه….





توده ى سلام به سمت شما درحرکت است ضمنأ احتمال بارش بوس دور از انتظار نیست .


نظرات شما عزیزان:

امین
ساعت11:09---17 آذر 1391
سلام شیما خانم ممنون که بهم سر زدین

منم شما رو با افتخار لینک کردم

وب جالبی دارین خوشم اومد مخصوصا عکسهای امیرتتلو

موفق باشینپاسخ:سلام مرسی عزیزم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 16 آذر 1391برچسب:, | 21:55 | نویسنده : ...... |
  • سیتی جاوا
  • لیموزین