زبانم نای سخن گفتن ندارد دستانم توان نوشتن ندارند ذهنم مغشوش مغشوش است دلم خدشه دارگشته است خودراعروس بادهافرض کردم آرام وسبک بال...خودرادرآغوشت رهاکردم...بی هیچ ترس وواهمه ای...ای دل ارتقدیربرفنایم سازد...توبمان برایش...توبتپ برایش...ای چشم ارکم سوگشتی ازفراقش...بازبباربرایش...بازبمان چشم به راهش...توتنهادلیل بودنمی...تنهابهانه ام برای زیستن...اکنون نیز...دلم به هوای دلت می تپدنفسم به هوای نفست می آید...من نیزایستاده ام...درانتهای جاده ی تقدیرچشم به راه دوخته ام حتی پلک نیزنخواهم زد من...توراچشم درراهم...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 19 دی 1391برچسب:, | 18:36 | نویسنده : ...... |
  • سیتی جاوا
  • لیموزین